    From: mt <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 60D warto??
    Date: Mon, 03 Jan 2011 10:50:15 +0100

    kurdybanek pisze:

    > Nikon z puszkami jest już do przodu od dawna (może z wyjątkiem gumy). Ze
    > szkłami (wybór, dostepność, ceny) raczej nie.

    A to zależy co kto potrzebuje. Moim zdaniem jest odwrotnie, w klasie
    tanich szkieł to Nikon daje lepszy wybór i stosunek jakość/cena. Jeżeli
    chodzi o segment drogiej szklarni to raczej podobnie, jednak z lekkim
    wskazaniem na Nikona. Tak naprawdę to Canon ma przewagę tylko w klasie
    eLek f/4, tutaj faktycznie Nikon nie ma czym konkurować, co prawda są
    szerokokątne Nikkory ze stałym światłem 4.0, jednak cena nie ta w
    porównaniu do Canona.

    --
    marcin