  • Data: 2011-01-03 09:50:15
    Temat: Re: 60D warto??
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kurdybanek pisze:

    > Nikon z puszkami jest już do przodu od dawna (może z wyjątkiem gumy). Ze
    > szkłami (wybór, dostepność, ceny) raczej nie.

    A to zależy co kto potrzebuje. Moim zdaniem jest odwrotnie, w klasie
    tanich szkieł to Nikon daje lepszy wybór i stosunek jakość/cena. Jeżeli
    chodzi o segment drogiej szklarni to raczej podobnie, jednak z lekkim
    wskazaniem na Nikona. Tak naprawdę to Canon ma przewagę tylko w klasie
    eLek f/4, tutaj faktycznie Nikon nie ma czym konkurować, co prawda są
    szerokokątne Nikkory ze stałym światłem 4.0, jednak cena nie ta w
    porównaniu do Canona.

    --
    marcin