  • Data: 2011-01-03 12:43:05
    Temat: Re: 60D warto??
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 10:02, kurdybanek pisze:
    > Wracając jeszcze do dynamiki, to dla 7d/550d będzie w całym zakresie ISO
    > lepsza od 400d o jakieś 1Ev. I o dobre 2Ev od współcześnie modnych gadżetów
    > m43.

    Niestety nie, zwłaszcza przy niższych czułościach. Z moich obserwacji, a
    także m.in. optycznych:
    http://www.optyczne.pl/114.8-Test_aparatu-Canon_EOS_
    7D_Zakres_tonalny.html
    http://www.optyczne.pl/36.8-Test_aparatu-Canon_EOS_4
    00D_Zakres_tonalny.html
    http://www.optyczne.pl/104.8-Test_aparatu-Olympus_E-
    P1_Zakres_tonalny.html

    Nie tylko Nikon, ale nawet już Pentax zostawił Canony w tyle.

    --
    pozdrawia Adam
    /raczej jestem optymistą, może nie aż takim jakim był Żeromski.../