    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 60D vs D7000 pytanie dla userĂłw i fanĂłw tabelek ;-)
    Date: Wed, 6 Jul 2011 20:52:28 +0200

    "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    > kolega zabił mnie pytaniem - co on
    > biedny ma kupić. Przy każdej wizycie w sklepie wchodzi półkę wyżej, aż
    > w końcu został mu wybór odwieczny... Nikon vs Canon - 60D vs D7000.
    > Kompletnie nic nie wiem o tych dwóch korpusach więc kazałem mu kupić
    > Canona, bo mam do niego szkła ;-) i może mu pożyczę.

    No ale na jakiej podstawie MY mamy wiedzieć, co on ma kupić? Co jest
    ważne, a co nie?

    W sytuacji możliwości popróbowania szkieł (a jeszcze systemowej
    porady - na początku człowiek ma zawsze dużo pytań: czy to działa tak
    jak powinno, itp.) faktycznie Canon powinien być pierwszym wyborem. Ja
    bym się dalej skupił na wadze sprzętu i proponowanych funkcjach
    dodatkowych.
    Jeśli to ma być sprzęt na próbę, to może na początek jakaś używka? A
    może wśród znajomych Canonowców w ogóle kisi się jakiś 300D i dziewczyna
    mogłaby się do niego przytulić na czas jakiś zanim się przekona, że
    obrazkowe "śliczności" ani same nie schodzą "z palca", ani nikt już nie
    będzie się ślinić na ich widok.
    Jak sam widzisz można nieźle błądzić po manowcach wiedząc jeszcze
    mniej od wątkotwórcy. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]