  • 11. Data: 2011-08-25 18:44:18
    Temat: Re: 60D blokada AF
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 20:28:03 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    /EOS60D_HG_PLK.pdf

    > no wlasnie blokada nie dziala AE
    > chyba ze wcisnie sie stop AF po wyostzeniu punktu

    Strona 76.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2011-08-25 18:56:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Jestes dokladnie jednym z tych, o ktorych napisalem.

    Przyganial kociol garnkowi a sam smali. Jak juz pouczasz innych, to
    chociaz sam sie kontroluj.

  • 13. Data: 2011-08-25 18:59:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 20:44:18 +0200, P.B. napisał(a):

    > Strona 76.

    I jeszcze strona 122 - skąd przyszło Ci do głowy, że blokada ekspozycji ma
    blokować autofokus w trybie Al Servo? Jak nie chcesz żeby aparat blokował
    ostrość mimo przekadrowania, to przełącz AF na One-Shot - do tego właśnie
    służy ten tryb AF.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 14. Data: 2011-08-25 19:08:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 20:59:55 +0200, P.B. napisał(a):

> [...]
    > ostrość mimo przekadrowania, to przełącz AF na One-Shot - do tego właśnie

    Powinno być:

    I jeszcze strona 122 - skąd przyszło Ci do głowy, że blokada ekspozycji ma
    blokować autofokus w trybie Al Servo? Jak chcesz żeby aparat blokował

  • 15. Data: 2011-08-25 19:54:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 2:37 pm, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
    > "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im
    Newsbeitragnews:f0a97f87-4d6e-4907-a21e-4d40242b5499
    @a7g2000yqb.googlegroups.com...

    > No i wlasnie dokladnie o to chodzilo.
    > Sam teraz sie przekonales, ze "hintow" nie znajduje sie w innych
    > postach, niz moje.
    > To jest wlasnie taka polska "mendalnosc", takie kurestwo zespolowe,
    > ktore na tej grupie panuje od lat.
    > Jakos nie przeszkadzal ci post z bledami, rozpoczynajacy niniejszy
    > watek.
    > Jestes dokladnie jednym z tych, o ktorych napisalem.
    >
    > Ty, powiedz - RedNecki si w Usiech sko czy y?

    A co oni moga mnie interesowac?
    Jesli ciebie interesuja i chcesz sie o nich dowiedziec, to z pewnoscia
    jest duzo o nich w internecie.
    O pederastow, te mnie nie pytaj, bo tez mnie nie interesuja.

    We ty ty, kurwa, pojed sobie zrobi par wesel....

    Wyobraz sobie, ze jakos poza weekendami, nie ma natloku wesel.
    Za to w sezonie, robi sie czasem takich wesel po kilka w kazdy
    weekend.
    W tym roku zanosi sie, ze nie przekrocze 90 wesel, ale za to w nocnych
    klubach fotografuje regularnie co tydzien i sporo ciekawych wydarzen
    sie odbywa.
    Jutro zaczyna sie trzydniowy pokaz lotniczy w Greenwood Lake Airport,
    126 Airport Road * West Milford, NJ 07480
    http://www.greenwoodlakeairshow.com/
    Siedemnastego tego miesiaca, byly pokazy lotnicze w Atlantic City.
    Za miesiac bedzie jeden z najwiekszych zjazdow motocykli w Warinanco
    Park, NJ.
    Jesien to najbardziej atrakcyjna pora na roznego rodzaju wydarzenia.
    Bedzie Parada Pulaskiego, dozynki polonijne, wystawy, rodea, pokazy
    balonowe, itd itp.
    Jesli ktos zainteresowany, to moge dac namiary na wszelkiego rodzaju
    wydarzenia, albo moze sobie sam znalezc z internecie.
    Kazdego tygodnia jest ich po kilka, kilkanascie lub kilkadziesiat w
    samym tylko NJ.
    Na niektorych cyklicznych fotografuje od lat.
    Lubie jezdzic na pokazy samochodow potworow, na lotnisku w
    Englishtown, NJ.
    Odbywaja sie tam rowniez wyscigi motocykli i wszelkiego rodzaju
    dziwnych czasem pojazdow.
    Wszystkie fotografie z tego typu imprez, sa dostepne na mojej stronie,
    dla uczestnikow takich spotkan.
    Moga sciagac zdjecia z mala rozdzielczoscia i ze znakiem wodnym za
    free.
    Kto chce czyste i w duzej rozdzielczosci, to zamawia i placi weglug
    cennika.
    Dostaje wtedy zdjecie jako plik cyfrowy albo wydruk przeslany
    bezposrednio z labu.

    Praca latwa i przyjemna, tylko najezdzic sie trzeba.
    Czasem kilka osob obsluguje takie imprezy w roznych miejscach.

    Zacznie sie nowy sezon w szkolach.
    Do grudnia fotografuje sie nowych uczniow i mlodsze klasy.
    Po nowym roku fotografuje sie uczniow konczacych szkole.
    Portrety, proms, czyli studniowki i tak w "kolko macieja".

    Zawsze pod koniec wakacji zaczyna sie nabor fotografow, do roznych
    studiow fotograficznych.
    W niektorych placa po 150.00 dolarow, za samo znalezienie i
    zarekomendowanie nowego fotografa.

    Chetnie zawsze znajduje prace dla polakow.

    Oto dla wielu z was, nastepna moja bajka nie do zaakceptowania w
    tepych mozdzkach.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 16. Data: 2011-08-25 19:58:24
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 2:56 pm, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > Przyganial kociol garnkowi a sam smali.  Jak juz pouczasz innych, to
    > chociaz sam sie kontroluj.

    Wtedy, pozostalyby juz tylko same bluzgi w moja strone a tak, to mozna
    sie czepic "ortografa".
    Uwarzam rze ...

  • 17. Data: 2011-08-25 20:33:40
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ostrość mimo przekadrowania, to przełącz AF na One-Shot - do tego właśnie

    znajdz mi tekst w dokumentacji ktory wlasnie o tym mowi ze al servo nie
    blokuje AE
    bo ja jakos wczesniej czytalem to n-razy i no nie widze

  • 18. Data: 2011-08-25 21:00:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 22:33:40 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > znajdz mi tekst w dokumentacji ktory wlasnie o tym mowi ze al servo nie
    > blokuje AE
    > bo ja jakos wczesniej czytalem to n-razy i no nie widze

    Al Servo to tryb autofokusa, w którym ostrość podąża za obiektem i z zasady
    nie jest blokowana, bo ma gonić obiekt.

    Strona 76:

    "Tryb AI Servo AF dla obiektów będących w ruchu

    Ten tryb AF jest przeznaczony do fotografowania obiektów
    ruchomych, w sytuacji, gdy odległość uzyskania ostrości ciągle się
    zmienia. Przytrzymanie wciśniętego do połowy przycisku migawki
    powoduje ciągłe podążanie ostrości za fotografowanym obiektem.

  • 19. Data: 2011-08-25 21:08:38
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > "Blokada AE
    >
    > Z blokady AE korzysta się, gdy obszar ostrości jest inny niż obszar
    > pomiaru
    > ekspozycji lub w celu wykonania kilku zdjęć z takimi samymi parametrami
    > ekspozycji.
    > Naciśnij przycisk <A>, aby zablokować parametry ekspozycji, a następnie
    > zmień kompozycję i zrób zdjęcie. Funkcja ta jest określana mianem blokady
    > AE. Jest ona szczególnie przydatna w przypadku zdjęć wykonywanych pod
    > światło."
    >
    > Autofokus działa sobie niezależnie od blokady AE.

    rzeczywiscie w one shot to dziala tak jak powinno

    kiedy uzywalem go w celu namierzenia swiatla i wykonania kadru nie
    przeswietlonego
    albo coraz czesciej w celu wyostrzenia na punkt ktory przy innej kompozycji
    nie miescie
    sie w pkt AF

    dzieki za wycz.. info

  • 20. Data: 2011-08-25 21:56:28
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-25 18:14, Kris_Poland wrote:
    > na czym polega blokada w AF Canon 60d
    > niby mam ustawiony ten guziczek ostrze wciskam blokade,
    > zmianiam troszke kadr i zaczyna mi ostrzyac na inny punkt AF
    > po prostu nie dziala, cos robie zle?
    >
    > tryb serwo preseleckja Av, Tv

    to jest blokada EKSPOZYCJI , a nie AF, zmień na ONE SHOT i przeczytaj
    manuala.