    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 60D blokada AF
    Date: Thu, 25 Aug 2011 23:00:18 +0200

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 22:33:40 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > znajdz mi tekst w dokumentacji ktory wlasnie o tym mowi ze al servo nie
    > blokuje AE
    > bo ja jakos wczesniej czytalem to n-razy i no nie widze

    Al Servo to tryb autofokusa, w którym ostrość podąża za obiektem i z zasady
    nie jest blokowana, bo ma gonić obiekt.

    Strona 76:

    "Tryb AI Servo AF dla obiektów będących w ruchu

    Ten tryb AF jest przeznaczony do fotografowania obiektów
    ruchomych, w sytuacji, gdy odległość uzyskania ostrości ciągle się
    zmienia. Przytrzymanie wciśniętego do połowy przycisku migawki
    powoduje ciągłe podążanie ostrości za fotografowanym obiektem.