  • 21. Data: 2011-08-26 06:08:58
    Temat: Re: 60D blokada AF
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Ziggy Photo - American Professional Photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    Zostawcie tego powalonego gościa samemu sobie...
    Niech se prowadzi dyskusje Debil z Debilem... czyli Ziggy z Ziggy
    :)
    pozdr

  • 22. Data: 2011-08-26 08:21:05
    Od: "po" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    On Aug 25, 12:45 pm, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 25 Aug 2011 09:32:49 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > ROTFL

    Smieszne, ale prawdziwe.
    Juz w tym roku zwracano mi uwage dziesiatki razy, na byle przecinek,
    na byle literowke, na cokolwiek.

    Ty jestes American Professional Photographer, naprawde nie wypada robic
    bledów.

  • 23. Data: 2011-08-26 21:05:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/08/2011 17:14, Kris_Poland wrote:
    > na czym polega blokada w AF Canon 60d
    > niby mam ustawiony ten guziczek ostrze wciskam blokade,
    > zmianiam troszke kadr i zaczyna mi ostrzyac na inny punkt AF
    > po prostu nie dziala, cos robie zle?
    >
    > tryb serwo preseleckja Av, Tv

    "trybem serwo" sam sobie odpowiedziałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 24. Data: 2011-09-01 20:19:10
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "trybem serwo" sam sobie odpowiedziałeś.

    tak, juz kolega p.b otworzyl moje slepia:)
    thx