  • 11. Data: 2009-07-05 17:12:51
    Temat: Re: 5d mark II i wideo.
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 4 Lip, 20:19, "marcin." <s...@s...gmail.com> wrote:

    > W takim razie, jakim kamerą (półka cenowa/przykładowy model) jest
    > najbliżej do 5d marka II pod względem jakości obrazu?
    >
    > --
    > marcin.

    Panasonic GH-1 z obiektywem 14-150 w cenie za 6300zł jest najbliżej z
    GO. No i można wymieniać obiektywy np Nokton 50mm/1.1 za 1000euro.

  • 12. Data: 2009-07-05 20:11:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Arkadiusz Stopa wrote:
    > ----------------------------
    > Proszę bardzo, nakręcony specjalnie dla Ciebie:
    > http://rapidshare.com/files/252178855/MVI_1923.MOV.h
    tml

    Dzieki, ale jak mozesz to umieść to w innym serwisie:

    "This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's
    Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
    This limit is reached.

    To download this file, the uploader either needs to transfer this file into
    his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be
    moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete
    link of the file to get further information."

    :(

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 13. Data: 2009-07-05 20:26:25
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > Dzieki, ale jak mozesz to umieść to w innym serwisie:
    > "This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's
    > Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
    > This limit is reached.
    -----------------------
    Widać 10 pobrań było za mało. Wysłałem Ci kolejny link.
    Jeśli dobrze odcyfrowałem adres, to masz go na swojej
    skrzynce.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 14. Data: 2009-07-05 20:53:43
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Arkadiusz Stopa wrote:
    > -----------------------
    > Widać 10 pobrań było za mało. Wysłałem Ci kolejny link.
    > Jeśli dobrze odcyfrowałem adres, to masz go na swojej
    > skrzynce.

    Dzieki, tym razem się udało ;-)

    Czyli nawet Canon nawet nie opanował zgrywania filmików z CMOSa bez efektu
    "jelly". Choć przy konkurencji (np. Nikon) to u Canona faktycznie efekt
    "jelly" jest minimalny...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 15. Data: 2009-07-06 11:38:43
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Czy przypadek 5d m2 pozwala na pełną manualną kontrolę, tj.
    > przysłona, migawka, ostrość podczas filmowania?

    Tak. M.in. migawka do 1/4000 co pozwala
    na filmowanie w pelnym sloncu bez dodatkowych
    filtrow no i zyletowaty obraz.

    > Na czym polegają jego ograniczenia w kwestii funkcjonalności w
    > stosunku do kamer?

    Wygoda trzymania, ergonomia przycisków to najwieksza różnica.
    Ale przy kreceniu studyjnym znajomi ostatnio
    profesjonalne kamery wykorzystuja do.... rejestracji dzwieku
    a obraz przy montażu leci z 5D mkII.... :-)

    Jezeli nie masz super-hiper kamery
    to nie uzyskasz takiej plastyki obrazu
    jak z lustrzanki z dobrymi obiektywami...

    Pzdr
    KK

  • 16. Data: 2009-07-06 16:35:58
    Od: "marcin." <s...@s...gmail.com>

    > Jezeli nie masz super-hiper kamery
    > to nie uzyskasz takiej plastyki obrazu
    > jak z lustrzanki z dobrymi obiektywami...

    Proszę chociaż o jeden przykładowy model takiej 'super-hiper kamery'
    gdzie, jakość jest porównywalna.

    --
    marcin.

  • 17. Data: 2009-07-07 01:30:39
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    marcin. wrote:

    > Proszę chociaż o jeden przykładowy model takiej 'super-hiper kamery'
    > gdzie, jakość jest porównywalna.

    RED ONE? Jakość jest dużo wyższa, ale i cena.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 18. Data: 2009-07-07 21:57:14
    Od: "stab" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kaiko" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > RED ONE? Jakość jest dużo wyższa, ale i cena.

    http://vimeo.com/5160288
    http://vimeo.com/5179976
    do analizy

    > Pozdrawiam
    > Kaiko

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-08-09 09:52:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.07.2009 Kowalski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Panasonic GH-1 z obiektywem 14-150 w cenie za 6300zł jest najbliżej z
    > GO. No i można wymieniać obiektywy np Nokton 50mm/1.1 za 1000euro.

    Takie szkło do canona też nie tanie, ja bym do wątku dodał brak
    transfokatora, podejrzewam że ciężko ręcznie zrobić płynną zmianę
    długości ogniskowej podczas ujęcia. Jak to ma być jeszcze reżyserowane to
    w powtarzalny sposób i bez drgań itd.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***