  • Data: 2009-08-15 10:55:02
    Temat: Re: 5Dmk2 - z automatu - lubi se przepalic .... co Wy na to?
    Od: "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > A no sprawdziłem. Redukcja pow. przepaleń o ok 50%
    >
    > Różnica w parametrach:
    > bez D+: ISO 100 czas 1/1600
    > z D+: ISO 200 czas: 1/800 Może to cecha 5D mkII?

    Zaraz zaraz.. z wlaczana opcja D+ jest wieksze ISO i dluzszy czas?
    To masz wiecej przepalen. Czy o tej samej funkcji mowimy?

    W 40D dziala to tak - sprawdzilem przed chwila czy potwierdza mi sie wnioski
    sprzed roku.
    2 zdjecia ze statywu. Opcja "ochrony swiatel" odcina mozliwosc ustawienia
    skrajnych ISO i wlasnie w ramach tej jednej dzialki ISO stara sie
    _programowo_ zoptymalizowac obraz.
    Histogram RAWA delikatnie sie rozni - wiec odwoluje, ze ta opcja zupelnie
    nie wplywa na pliki RAW. Wplywa ale nie na tyle bym z tej opcji byl
    zadowolony i na tyle nieznacznie, ze rok temu to przeoczylem. Opcja nie
    wplywa na prace migawki, tzn. nie skraca czasu. A szkoda bo to by mialo sens
    w chwili gdy jest ryzyko przepalen. Tak to dziala w 40D.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl