  • 51. Data: 2009-05-29 08:11:59
    Temat: Re: [5DII] nowy, 24P, F/W w testach
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gietrzy napisał(a):
    >> A co to 24P ???
    >
    > To nasze 25P ;)

    Jak nasze, to chyba raczej 125p ;-)

    --
    Mirek

  • 52. Data: 2009-05-29 09:28:24
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    news:gvns6t$b0r$1@node1.news.atman.pl...
    > gietrzy napisał(a):
    >>> A co to 24P ???
    >>
    >> To nasze 25P ;)
    >
    > Jak nasze, to chyba raczej 125p ;-)
    A my to wycofaliśmy, a przecież musiało być lepsze od 24p i 25p! ;-)

  • 53. Data: 2009-05-29 09:30:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    gebi pisze:

    > A my to wycofaliśmy, a przecież musiało być lepsze od 24p i 25p! ;-)

    Mylisz się - większa liczba = niższy model. Patrz - Fiat 125p vs. Fiat
    126p :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 54. Data: 2009-05-29 18:14:42
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Paweł W. napisał:
    > Mylisz się - większa liczba = niższy model. Patrz - Fiat 125p vs. Fiat
    > 126p :P
    Jaaasne - 127, 132 to te gorsze? :-)

  • 55. Data: 2009-05-29 19:14:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Maciek pisze:
    > Jaaasne - 127, 132 to te gorsze? :-)

    A one były dostępne na innym rynku. Jakby były dostępne w Polsce, to
    pewnie nazywałyby się 23 i 32. To tak jak z Canonem - tu Rebel, tam
    300D, czy jakoś tak ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.