  • Data: 2016-09-06 12:47:22
    Temat: Re: 555 układ monostabilny i trigger
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@c...pl> wrote:

    > Stosunkowo prosta sprawa - jedna dioda ekstra, jedno z rozwiązań tutaj
    >
    > http://en.f-alpha.net/electronics/integrated-circuit
    s/timer-555/go-on/experiment-13-retriggerable-monofl
    op/

    Hmm, tylko to zakłada, że wejście ma małą impedancję, jak jest niskie... u
    mnie nie ma - jest rezystor 10k na wejściu. Musiałbym dorzucić PNP...

    > Ogólnie do karmienia Google: "mono 555 retriggerable"

    Nakarmiłem i znalazłem to:

    http://m8051.blogspot.nl/2013/02/retriggerable-555-t
    iming-circuit.html

    Na ostatnim schemacie trigger podłączony jest do wejścia reset. Spróbuję,
    wygląda to sensownie.

    Dzięki!

    --
    http://www.chmurka.net/