  • Data: 2016-09-09 10:56:19
    Temat: Re: 555 układ monostabilny i trigger
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:pTcrv766Imn2Nv8%gof@news.chmurka.net...

    > Hmm, nie do końca działa - w momencie trwania triggera (czyli 2 i 4 w
    > stanie niskim) wyjście jest w stanie niskim, a chciałbym, żeby było w
    > wysokim i pozostawało takim do momentu zakończenia triggera + czasu
    > wynikającego z RC...

    Dokładnie tego się spodziewałem. Wydawało mi się dziwne, żeby Reset nie
    wymuszał 0 na nodze 3, ale skoro ktoś taki schemat dał to może... Jedynym
    wyjaśnieniem mogło być, że Trigger jest dominujący dla nogi 3. Może takie
    kostki 555 istnieją, ale Twoja widać taka nie jest.
    To chyba był trzeci schemat w jakimś papierze. Czyli on nie działa, ale te
    dwa wcześniejsze powinny działać.
    P.G.