    From: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 500d vs 7d ;-)
    Date: Sun, 29 May 2011 14:09:25 +0200

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:irsnno$6tb$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam. Zastanawiam sie nad wymiana 500D na 7D. Bardzo prosze o informacje
    > czy odczuje roznice w jakosci zdjec pomiedzy tymi 2 aparatami -
    > fotografujac
    > amatorsko. Wakacje, wypady w teren etc.... Mam 17-55 f2.8 canona i 70-200
    > f4. Dzieki i pozdr. K.

    wymienilbym na 60D, 7D znajac zycie niebawem doczeka sie nastepcy
    i bedziesz patrzal z pogarda na nowy model
    chociaz po canonie nie wiadomo czy nastepca, byc moze 8D to przypadkiem nie
    bedzie krok w tyl :)

    powiem tak, wachalem sie pomiedzy 50D i 60D
    wybralem 60D mimo durnych stekan i opini ze plastik,
    a został wykonany z wlokien weglowych stosowanych w F1
    brak jakiegos tam guziczka AWB
    ze wolniejsza szybkostrzelnosc ktora jest taka sama
    ze inaczej szumi i inna dynamika
    pierdu pierdu, reszta to same plusy, wiecej gadzetow (pomijam filmowanie)

    live view i obracany ekran to same plusy
    zwasze bylem wsciekly na to ze musze zejsc do parteru kladac sie na ziemi
    nigdy nie mialem z tym problemu bo ciuchy mialem odpowiednie
    ale nie zawsze tak bywalo :)
    pozatym dzieki uchylnemu ekranowi mozesz robic zdjecia przez wysoki plot w
    jakims zoo :)

    wada to ciezar, niestey

    w przypadku 400-600D mozna bylo trzymac zestaw bez wysilku swobodnie
    tutaj waga jest cholernie odczuwalna

    nie zalecam ganianie za sprzetem i nowinkami
    osobiscie przesiadlem sie z wysluzonego 400D zakupionego w 2006
    wiec praktycznie odczekalem 4 kolejne modele puszek z tej serii
    zanim zdecydowalem sie na zakup 60D, czyli 5lat

    identycznie postepuje z systemem operacyjnym
    do dzis siedze na XP, odczekalem tandetna Viste i w miare dobra 7,
    w przyszlym roku wymienie caly sprzet wraz w Windows 8
    co prawda wymienilem dyski na wieksze i dodatkowy na backup

    jestem zdania ze nie ma co szalec i byc na topie
    zamiast wymiany body jest, apsirujesz w jednocyfrowe serie
    poczekaj na nowy model, a w miedzyczasie
    zainwestuj W DOBRE SZKLA, KUP SOBIE JAKAS STALE 60MM
    nowa torbe statyw glowice szybsze karty
    na tych inwestycjach nie stracisz a bogactwo twojego zaplecza moze sie
    zdecydowanie przydac

    inwestycja w puche 7d niewiele co ci
    dla mnie to poki co wurzucona kasa, kup jakas stalke portretowke
    niekoniecznie macro