  • Data: 2011-05-30 13:50:49
    Temat: Re: 500d vs 7d ;-)
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-30 14:21, Michal Tyrala wrote:

    > 1. To, ze nie masz w swoim otoczeniu ludzi wyjezdzajacych pod namiot,
    > nie znaczy ze takich nie ma. Dla mnie to nie jest egzotyka.

    dla mnie też nie, ale bez przesady

    > 2. Nauczylibyscie się, ze jak chcecie napisac ,,wiekszosc'', to piszecie
    > ,,wiekszosc'' a nie ,,90%''? Rozumiem, ze źródła jakiegos badania n/t tych
    > 90% nie bedzie?

    badań nie robiłem wybacz

    > To a propos teoretyzowania, tak? :-) Jakbys chcial wiedziec, ile to jest
    > circa 20kg, to przejdz się z workiem jakiejs zaprawy po markecie
    > budowlanym :-)

    codziennie dźwigam swój instrument (jestem muzykiem) - 30kg w prawej
    dłoni czuję i wiem ile to jest, do tego dwie kolumny po 20 kg każda...

    > Nie wiem, czy jakbym zebral 5D z gratami, Bronice z kilkoma szklami i
    > statyw, to bym dojechal do 20kg, ale tu powiedzmy ze z katalogow costam
    > naciagniesz; w targanie 20kg nie-w-plecaku, to juz nie uwierze, sorry.

    moim zdaniem ta rozmowa jest bezsensu - gadasz o kilogramach, a różnica
    w wadze między 450D a 50D to raptem 255g, a między 500D a 7D - 340g -
    nie wiem czy jest w ogóle sens bicia piany. 7D i koniec - większy i
    wygodniejszy, ma całkiem inną ergonomię bez porównania w ogóle.

    > PS. Owszem, na rundke niedaleko domu, czy przy wyjezdzie samochodem nie
    > boje się kilku kg sprzetu foto.

    no to brawo :)