  • Data: 2011-05-30 10:42:08
    Temat: Re: 500d vs 7d ;-)
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-29 12:58, Michal Tyrala pisze:

    > A to zalezy. Pakowales kiedys plecak, ktory bez fotogratow juz wazy 20kg?

    przedstawiasz sytuację hipotetyczną, w której 90% osób się nie spotka...
    A co do wagi - mam dosyć sporą torbę foto, która waży coś koło 20kg i
    jakoś nie narzekam, swego czasu często korzystałem z Sigmy 70-200 2.8
    HSM i na prawdę nie miało to już żadnego znaczenia (w wadze) po paru
    godzinach focenia, czy była przykręcona do 450D czy 50D. Ale użytkowanie
    50D, pewny chwyt, pewność obsługi nieporównywalna.