  • 41. Data: 2010-01-24 17:21:44
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Nie wiem jakie zdjęcia robisz ale jeżeli nie zależy ci na

    nie szukaj opini wsrod tych . ktorzy cos tam kupiliby , lecz wsrod
    tych, ktorzy cos tam kupili.

    zostaw szkla , kup dobry korpus , matryca decyduje o jakosci + inne
    jeszcze takie tam techniczne niuanse , ktore w c50d sa a w c500d nie
    ma.

  • 42. Data: 2010-01-24 17:35:16
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 18:15, J-L-F pisze:

    > Żarty sobie robisz, co chcesz od tych obiektywów?

    Miałem okazję porobić sigmą na 40D i dla siebie tego obiektywu bym nie
    kupił. No chyba, że architekturę. Takumara na oczy nie widziałem. Moze
    być tak, ze masz dobrze zgrana sigmę z korpusem i jesteś zadowolony.
    Niewatpliwie 50D jest dużo lepszym body ale więcej da dobre szkło.
    Jeżeli w planach masz i tak zakup lepszych szkieł to brałbym 50D, jeżeli
    to docelowe szkło to za sigmę i korpus wolałbym np. 17-55

    Tomek

  • 43. Data: 2010-01-24 17:37:23
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 18:21, XX YY pisze:
> [...]
    >
    > zostaw szkla , kup dobry korpus , matryca decyduje o jakosci + inne
    > jeszcze takie tam techniczne niuanse , ktore w c50d sa a w c500d nie

    Gnasz jak ślepa klacz. Nie ważne kto co robi, do czego używa musi mieć
    50D. 500D+C17-55 i 50D+S18-50 - jak to wyjdzie jakościowo ?

    Tomek

  • 44. Data: 2010-01-24 18:06:03
    Od: FD <f...@o...pl>

    J-L-F pisze:

    > To body jest tańsze o kilka ładnych stówek, które można wydać na różne
    > inne atrakcyjne rzeczy, np. wizyty w agencji towarzyskiej lub alkohol.

    mysle ze powinienes se kupic małpke cyfrową.... bedziesz mial
    mnóóóóóóstwo kasy na 'małpki' i panienki

  • 45. Data: 2010-01-24 18:33:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    cztery pisze:

    > A co przedstawia zdjecie ?
    > Jesli wycinek nieba to nic dziwnego.
    > Zrob odbitke ze zdjecia gdzie jest duzo szczegolow. Moim zdaniem A4
    > dopiero dobrze wychodzi z >10MPx.

    Z 10Mpx to ja widziałem odbitkę wielkości A2 i było ok.

    wer

  • 46. Data: 2010-01-24 20:55:40
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Z 2 mpix robiłem 20x30 i nie ma się do czego przyczepić.

    Jakiego aparatu teraz uzywasz ?

  • 47. Data: 2010-01-24 21:01:36
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > A to:
    > http://lh5.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SN_sit0L5jI/AAAAAA
    AAE1I/vkovtFBxA0c/s912/IMGP8235.jpg
    > Tylko, że powyższe jest kadrowane z całości o proporcjach 2:3

    No to albo robiles odbitke w labie i to nienajwyzszych lotow, albo masz
    problem ze wzrokiem.
    Zamow wydruk u np. Jakuba Jewuly czy innego drukowacza i porownaj.
    Ja widzialem na wydrukach 30x40 niedostateczna ilosc szczegolow z matrycy
    450D w stosunku do 1ds. I nie trzeba slenczec z lupa przy wydruku, widac na
    pierwszy rzut oka co z czego pochodzi.
    Z dsa byl wydruk z gownianego zooma 28-135 i mniej gownianego 24-70 z 450d
    wiekszosc fotek byla z 50/1.8.

  • 48. Data: 2010-01-24 21:10:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    cztery pisze:

    > No to albo robiles odbitke w labie i to nienajwyzszych lotow, albo masz
    > problem ze wzrokiem.

    Gówniany, nie gówniany, taka różnica powinna być widoczna. Gdybym
    przygotował pod ten rozmiar plik 1,5 mpx, to bym pewnie nie rozróżnił
    (powiększenie, rozmycie, wyostrzenie).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 49. Data: 2010-01-24 22:22:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:

    > Co masz na myśli?

    Produkcję trójwymiarową parą 500D. Kamery klasyczne do tych celów nadają
    się nieco gorzej z różnych względów. Inne zastosowanie to GO,
    niedostępna praktycznie na całym rynku kamer, także tym profi czy
    pośrednio związana z wielkością matrycy czułość. Przykładów szukaj
    choćby na youtube.
    Prawdziwa rewolucja nastąpi za 2-3 lata, z chwilą zapisu rawów z
    szybkością co najmniej 24fps przy nieograniczonym czasie rejestracji. W
    tym momencie świat kamer jakie znamy zostanie wywrócony do góry nogami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 50. Data: 2010-01-24 22:39:57
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 24 Sty, 23:22, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > Prawdziwa rewolucja nastąpi za 2-3 lata, z chwilą zapisu rawów z
    > szybkością co najmniej 24fps przy nieograniczonym czasie rejestracji. W
    > tym momencie świat kamer jakie znamy zostanie wywrócony do góry nogami.

    A Red nie rejestruje przypadkiem w rawie?