  • 31. Data: 2009-05-25 09:44:18
    Temat: Re: 50/1.4 i 50/1.8 Canon z mocowaniem Canona
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > z 450d nie ma najmniejszego sensu pakowac sie w drogie szkla .

    Owszem, z tańszymi też bywa doskonale. Np. z ten obiektyw właściciel
    chciał 5zł, ale wytargowałem jeszcze złotówkę:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-05-25 09:54:03
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Owszem, z tańszymi też bywa doskonale. Np. z ten obiektyw właściciel
    > chciał 5zł, ale wytargowałem jeszcze złotówkę:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg

    Podesłałem to zdjęcie pod rozwagę automatu:

    http://acquine.alipr.com/

    Uzyskałem odpowiedź:

    Machine Prediction of Aesthetic Value
    Score predicted by Acquine : 17.9 / 100 rated as below average

    Hmm...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 33. Data: 2009-05-25 10:04:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
> [...]
    > Uzyskałem odpowiedź:
    > Machine Prediction of Aesthetic Value
    > Score predicted by Acquine : 17.9 / 100 rated as below average

    Dobrze działa, tylko trzeba brać odwrotność. Moje ulubiony portrecik:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/02/1.htm
    daje 14.7
    Ale to nic. Mój ulubiony, że tak powiem, erotyk:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/03/3.htm
    Pobił chyba wszystko - 6.7 :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam
    terrorysta.../

  • 34. Data: 2009-05-25 10:15:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam 'Adak' Kępiński" gvdj6t$gjc$...@i...gazeta.pl

    > Iii, nie wiem jak Pentak, ale Canonowa wersja jest podobno
    > calkiem ok, choc znowu nie na tyle dobra, ile kosztuje ;-)

    Jak wymieniamy się opiniami, wymieńmy się szkłami, a Canon zostanie
    zmuszony do produkowania nowych szkieł, gdyż jak na razie sprzedaje
    swoje szklane wyroby tylko kolekcjonerom. ;) Nie mam nadmiaru mebli
    w mieszkaniu, więc stale kontroluję swoje wydatki. :)

    Kupno kolejnego eksponatu mnie nie pociąga. :)

    A rozsądek podpowiada, że i z tych szkieł, jakie mam, mógłbym coś ;)
    wyciągnąć, gdybym umiał bawić się w szopie fotograficznej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2009-05-25 10:38:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam 'Adak' Kępiński" gvdk3i$kf3$...@i...gazeta.pl

    > Resize naprawi. Jeno tylko w dół ;-)

    Raczej zamaskuje nieostrość poprzez zmniejszanie ,,rozdzielczości''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2009-05-25 11:55:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "K.M.C." gv84lo$mtb$...@i...gazeta.pl

    > Nie jest. :) Też pozdrawiam. :) Jest niewiele lepszy.

    A czy samochód który jest dwa razy droższy, dwa razy szybciej jeździ? Ja
    myślę, że 1.4 jest dużo lepszy od 1.8.

    A.

  • 37. Data: 2009-05-25 11:58:24
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Tomek" gv9nkt$rvv$...@i...gazeta.pl

    > Czym jeszcze góruje 1.4 nad 1.8? Fotki z 1.4 można poprawiać
    > w większym stopniu (aberrację itd.) softem Canona -- softem
    > dołączanym do aparatu. I 1.4 ma FTM... Co jeszcze? Liczba
    > listków przesłony. 52 i 58 mm -- średnice filtrów.

    Użyję takiego ogólnego i nic nie mówiącego sformułowania: "plastyka
    obrazu":) Nie wnikając w szczegóły tego też nie poprawisz w PS:)

    A.

  • 38. Data: 2009-05-25 11:59:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Roger from Cracow" gvb0up$ht8$...@n...interia.pl

    > Mnie nie stać (i nie leżeć czy siedzieć) na to szkło i chyba wiem,
    > co to emotikon, a na żartach nie znam się, ale takich pytań nie zadaję. :)

    Jak Cię nie stać to kup takie na które Cię stać. Chyba proste?

    A.

  • 39. Data: 2009-05-25 12:04:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > 50/1.4 i 50/1.8 Canon z mocowaniem Canona
    >

    > Podmontowalem oba i pstryknąłem kilka fotek.
    > Nie mogę powiedzieć, że jestem zachwycony 50/1.8 -- choć
    > pisano mi o tym, że to dobre/ostre i tanie szkło. Lepiej
    > wypada 50/1.4 -- ale i 3 razy drożej. :)

    A można wiedzieć do czego to podmontowałeś?

    Tak dla przykładu, jak porównywałem 50/1.4 z zoomem 24-135 IS, to obraz
    z 50/1.4 mnie po prostu zachwycił. Ale to była odbitka z względnie
    dobrze wywołanego negatywu. To jak wszystko było pięknie wyrysowane po
    prostu mnie zaskoczyło. IS oczywiście od razu poszedł na aukcję.

    Ale jak już porównywałem ten sam 50/1.4 z kitem na znajomego 350D to
    nikt różnicy nie widział.

    Pozdrawiam,

  • 40. Data: 2009-05-25 12:15:56

    Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/02/1.htm
    > daje 14.7
    > Ale to nic. Mój ulubiony, że tak powiem, erotyk:

    Mona Lisa otrzymala 9.8 ;)

    wer