  • 1. Data: 2009-05-22 15:48:14
    Temat: Sony ALPHA 300 - soft
    Od: "BaGRoS" <b...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś zna jakiś alternatywny soft do ALPH?
    Coś jak CHDK dla małych Canonów?

    --
    BaGRoS
    http://www.BieliznaDlaCiebie.pl

  • 2. Data: 2009-05-22 16:10:47
    Temat: Re: Sony ALPHA 300 - soft
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Fri, 22 May 2009 17:48:14 +0200, BaGRoS <b...@o...pl> wrote(a):
    > Witam
    >
    > Czy ktoś zna jakiś alternatywny soft do ALPH?
    > Coś jak CHDK dla małych Canonów?

    Nie ma.

    pozdrawiam, B.

  • 3. Data: 2009-05-22 16:29:00
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "BaGRoS" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś zna jakiś alternatywny soft do ALPH?

    chcialbys miec tetrisa w a300 ? :]

    p, zul

  • 4. Data: 2009-05-22 18:12:12
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl> napisał(a):

    > Nie ma.
    >

    > pozdrawiam, B.

    Przydałoby się ustawianie funkcji użytkownika pod osławiony "Invalid Operation
    Button" (przycisk, który wyświetla po naciśnięciu komunikat, że naciśnięcie
    jest błędną operacją) z możliwością wybrania podglądu głębi ostrości. W A100
    jest podgląd, przydałby się w A300 jednak.

    Maciej

  • 5. Data: 2009-05-22 19:58:03
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Fri, 22 May 2009 18:12:12 +0000 (UTC), Matt <m...@W...gazeta.pl> wrote(a):

> [...]
    > jest błędną operacją) z możliwością wybrania podglądu głębi ostrości. W A100
    > jest podgląd, przydałby się w A300 jednak.

    Lista życzeń bez wątpienia będzie dłuższa. :)
    Ja na początek dopisałbym wstępne podnoszenie lustra - też w A100
    jeszcze było.

    B.

  • 6. Data: 2009-05-22 22:50:17
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    > Lista życzeń bez wątpienia będzie dłuższa. :)
    > Ja na początek dopisałbym wstępne podnoszenie lustra - też w A100
    > jeszcze było.

    Do tego mógłby służyć przycisk kosza, który nic nie robi w trybie fotografowania

    Maciej

  • 7. Data: 2009-05-23 13:24:08
    Od: "BaGRoS" <b...@o...pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BaGRoS" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > chcialbys miec tetrisa w a300 ? :]

    Podnoszenie lustra 10 sekund przed otwarciem migawki, aby w astrofoto nie
    dodawać niepotrzebnych drgań na montaż paralaktyczny CG5 GoTo przy
    fotografowaniu mgławić i innych obiektów z teleskopem o ogniskowej 1200mm.
    Oraz z automatu robienie kilku różnych naświelteń z podniesionym cały czas
    lustrem.
    Czy odpowiedź była satysfakcjonująca?
    BTW do grania w tetris mam Atari 65XE.

  • 8. Data: 2009-05-23 19:01:55
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    BaGRoS wrote:
> [...]
    > fotografowaniu mgławić i innych obiektów z teleskopem o ogniskowej
    > 1200mm. Oraz z automatu robienie kilku różnych naświelteń z podniesionym

    Chcesz robić profesjonalne zdjęcia astrofoto i kupujesz amatorski korpus
    bez podstawowych dla tematu funkcji?
    To amatorski korpus, wręcz niewiele lepiej niż entry level - ma być prosty
    i ma być dla niezaawansowanego użytkownika, który jak sobie poprzestawia
    kilka opcji to nie uniemożliwi mu to korzystanie z aparatu (albo mocno nie
    utrudni).

    > BTW do grania w tetris mam Atari 65XE.

    Po co marnować sobie miejsce, jak emulatory są od dawna i byle komórka je
    pociągnie płynnie?
    Wygodniej, szybciej, bez modlenia się do magnetofonu.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564