-
X-Received: by 10.49.13.225 with SMTP id k1mr5480qec.16.1388594231064; Wed, 01 Jan
2014 08:37:11 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.13.225 with SMTP id k1mr5480qec.16.1388594231064; Wed, 01 Jan
2014 08:37:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!a5no2440253pbg.1!news-out.go
ogle.com!p7ni1129qat.0!nntp.google.com!p15no54232034qaj.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 1 Jan 2014 08:37:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1dumxot27b72a$.1lxpb7ii0hzb8$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.37.140.96;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 178.37.140.96
References: <la176s$mob$1@news.vectranet.pl> <la1afn$bbh$1@dont-email.me>
<la1cfg$bhm$1@news.task.gda.pl>
<1dumxot27b72a$.1lxpb7ii0hzb8$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
From: Przemek <p...@g...com>
Injection-Date: Wed, 01 Jan 2014 16:37:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516598
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 1 stycznia 2014 17:23:02 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> Ten go�� przy 2 promilach m�g� ca�kiem nie�le prowadzi� auto (jego
skromnym
>
> zdaniem).
Okoliczności wypadku(i jego autor) sugerują, że to jego styl jazdy - zapier...lać ile
fabryka dała i fantazja pozwala. Pewnie nie jeden raz grzał tak samo na trzeźwo.
Alkohol mógł tylko dodać wrażeń.
> Alkohol w wielu przypadkach nim zaatakuje motoryk�, to daje ma�piego
>
> rozumu.
W jego wypadku mało prawdopodobne, żeby miał jakikolwiek rozum. A fakt jazdy z 2
promilami tylko potwierdza ten osąd.
PS
Ciekawe, na ile stan techniczny auta wpłynął na przebieg wypadku? Po zdjęciach widać,
że auto najlepsze lata(i właścicieli) ma już za sobą. Pewnie naprawy wykonywane po
kosztach i tylko te niezbędne, a zawieszenie i opony żyły swoim życiem.
Sam znam ludzi, którzy pakują całkiem sporo zł w auta, a szkoda im kasy na nowe opony
i kupują używki lub chińszczyznę, a na pytanie o geometrię auta robią oczy i pytają -
po co? Przecież nie drze opon. No, ale felgi się błyszczą, lakier lśni, wydech także
:)
pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 01.01.14 17:37 RoMan Mandziejewicz
- 01.01.14 17:39 Tomasz Pyra
- 01.01.14 17:42 rAzor
- 01.01.14 17:46 rAzor
- 01.01.14 17:56 Cavallino
- 01.01.14 17:57 ZIWK
- 01.01.14 17:58 Cavallino
- 01.01.14 18:06 k...@g...com
- 01.01.14 18:15 ZIWK
- 01.01.14 18:17 ZIWK
- 01.01.14 18:24 KS
- 01.01.14 18:26 Cavallino
- 01.01.14 18:30 KS
- 01.01.14 18:47 Trybun
- 01.01.14 18:52 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?