    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 9 Aug 2016 11:23:49 +0200

    Dnia Mon, 8 Aug 2016 20:39:16 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Żeby ta funkcja działała poprawnie musi to obsługiwać niezły komputer,
    > zauważ że korki są nie tylko w DefaultCity. A z tego co wiem nie obsługuje.

    Owszem, z jednej strony niezly, z drugiej - wcale nie taki ambitny.

    Ambitne to moze byc znalezienie sredniej predkosci odcinkowej.
    Aby odfiltrowac rowerzystow, parkujacych, karetki, tramwaje i
    autobusy, samoloty ...

    > No i zawsze ktoś "mundry" napisze że nie ma sensu proponować objazdu
    > bo komputer nie wie kiedy korek zostanie zlikwidowany a teoretycznie
    > może to nastąpić w każdej sekundzie.

    A to osobna sprawa - ciekaw jestem ktora nawigacja uwzglednia to w
    dluzszej trasie. Wypadku to nie bardzo jest w stanie, ale sa korki
    powtarzalne, nawigacje je znaja, ale ciekawe, czy ktoras uwzglednia,
    ze dojade np za 5h ...

    J.