eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4x4 fakty i mityRe: 4x4 fakty i mity
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "...::QRT::..." <n...@...mejla>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4x4 fakty i mity
    Date: Wed, 25 Jan 2012 15:10:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <154mwak1r6jgq$.1m7jkydhmdtfq.dlg@40tude.net>
    References: <4f1e856f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jfmep0$atq$1@inews.gazeta.pl> <jfmftt$fe3$1@inews.gazeta.pl>
    <jfmkto$bjn$1@news2.ipartners.pl> <jfomtt$6qb$1@inews.gazeta.pl>
    <jfoqqc$18er$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: h2-103.ttk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1327500620 12438 95.158.103.2 (25 Jan 2012 14:10:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2012 14:10:20 +0000 (UTC)
    X-User: qrtqrt
    X-Antivirus: avast! (VPS 120125-0, 2012-01-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-gg: 1581525
    X-Face: )4-@ODRP{mR=XU=8b|Yq<&0(Cu:F+"-2+,"J?-[.t+,:U=kVcz;2W{YZkGw*^{aB[/f>_W@
    ~1e:;i.p,PtWjyp@WS2#XY!xk~]ggDN1tJdzP|F*l)I=Uv@cQvrC"T!R]z6mNT6LG+`{@@-ZH@ji[O
    I[}}t(1F]QJo,]&+yJ7RfR6+Wk\TR;/0c"_J?A'2Y|(*RX9^touAL|[.*G\Hd!Fu>p=k/H9]
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-mail: krzysztof_at_warszawski_dot_info
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2428880
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 12:59:08 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > W dniu 2012-01-25 11:52, GR001 pisze:
    >>>
    >>> Naprawdę? Czemu? Przecież moment na ośce nie jest większy od tego, jaki
    >>> występuje np.
    >>> przy ruszaniu z poślizgiem opon. Rozumiem że jakby ktoś zapiął lock na
    >>> stałe i tak
    >>> jeździł, to może po pewnym czasie... ale żeby tak od jednego zakrętu?
    >>
    >> inne prędkości kątowe koła zewnętrznego i wewnętrznego...
    >
    > No właśnie że takie same - po zablokowaniu dyfra.

    takie same predkości kół to tylko przy zablokowaniu wszystkich
    dyferencjałów. Problem jest wtedy w zasadzie taki iż auto nie bardzo chce
    skręcać :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: