  • Data: 2012-01-25 18:55:25
    Temat: Re: 4x4 fakty i mity
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    AL <a...@s...tam> napisał(a):
    ..
    > ja tez widzialem kierowce CR-V niemogacego podjechac pod gorke i
    > obserwowalem sobie jak dziala ten dolaczany naped w tym aucie.
    > Tak wlasciwie to 4x4 w CRV aucie to raczej tylko chwytem marketingowym
    > (praktycznie tylne kola wlaczaly sie tylko na moment jak przednie mialy
    > poslizg i momentalnie wylaczaly - i tak w kolko).
    Trzeba było postawić lustro z drugiej strony auta to zobaczyłbyś, że tył cały
    czas działa.
    Tam nie ma blokady dyfrów, więc napędza jedno koło z przodu i jedno z tyłu po
    skosie. Działa to równie sprawnie jak zblokowane osie np. w Navarze. Jeździłem
    na szkolenia z jazdy w terenie tymi autami i radziły sobie tak samo. CR-V z
    racji mniejszego prześwitu tylko wcześniej zawisał.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl