  • Data: 2013-07-11 02:57:22
    Temat: Re: 4K Ultra Hight Definition TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mirek" <i...@z...adres> wrote in message
    news:krkc9l$5v9$1@node2.news.atman.pl...
    > Dzisiejsze HD jest zupełnie wystarczające dla większośći odbiorców - i tak
    > większość wybiera lepszą treść w SD niż gnioty realizowane w HD - sam tak
    > robię. 4k już tak łatwo nie wejdzie przebojem jak HD - no chyba, że przy
    > okazji jakiejś totalnej rewolucji technologicznej w ekranach.

    Ja marzę o tym aby abitniejsze programy doczekały się właśnie
    realizacji w HD ale często jest tak, że ledwie w SD chodzą...
    Myślę podobnie jak Ty, że treść jest ważniejsza niż forma, ale
    jeśli mam wybór to oczywiście wybiorę HD, ale 4K wydaje się
    lekką przesadą i podobnie jak Ty uważam że prędko się nie przyjmie.