  • Data: 2013-07-10 21:57:35
    Temat: Re: 4K Ultra Hight Definition TV
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com napisał:
    > W dniu środa, 10 lipca 2013 14:26:55 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    [..]

    > Weź kawałek patyka, ustaw go jak by był lecącą na Ciebie strzałą. I
    > sprawdź czy z odległości pięciu metrów w dobrym oświetleniu początek
    > i koniec patyka będą tak samo ostre. Nie będą. To jak w realu nie będą
    > to dlaczego w filmie miały by być. Jeśli by były to oznaczało by to
    > poważny błąd techniczny. Efekt o jakim piszesz można zrobić cyfrowo,
    > z tym że dla widza będzie on mało realistyczny.

    Jeszcze w kinie 3D nie byłem, robiłem próby z anaglifami i słabo to na
    mnie działa, na filmiku który oglądałem razem z kolegą gdzie on mówił,
    że ma wrażenie że może położyć rękę na elemencie który wychodzi z
    ekranu, tam ja widziałem praktycznie dwuwymiarowy obraz, ale nie o tym
    chciałem. Gdy 3D weszło do kin byłem pewien że będzie to wyzwanie dla
    reżyserów, że odbierze im to możliwość decydowania na czym widz ma się
    skupić (focus na panią z niezłym biustem w okienku), jest to dla mnie
    logiczne w tej technologii, ostrość na nieskończoność i wszystko dalej
    niż podajże 50cm od obiektywu jest ostre... ale nieeeee.... widzę że
    dalej chcą decydować za widza gdzie ma patrzeć, chyba mnie to nie
    zachęciło do wyjścia do kina... przynajmniej takiego 3D.
    Co do patyka i strzały, siedząc w kinie robisz dokładnie to samo,
    skupiasz wzrok na jej przeddzidziu, śróddzidziu lub zadzidziu, chyba że
    reżyser chce abyś gapił się na tą cycatą blondynę w okienku... to nie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html