  • Data: 2013-07-10 23:03:28
    Temat: Re: 4K Ultra Hight Definition TV
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lipca 2013 22:14:42 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:
    > Z tym efektem 3D to się nie przejmuj. Mam kolegę, który z powodu jakiejś
    >
    > wady wzroku nie widzi przestrzennie - nigdy nie widział obrazu 3D ani w
    >
    > konie, ani w TV.
    >
    > Z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu (i dla niego zresztą też),
    >
    > zobaczył na plazmie z okularami aktywnymi. Był w szoku, ja zresztą też.
    >

    > Jest takie jedno demo Samsunga, które świetnie się ogląda. Ubaw jest jak
    >
    > osoby starsze piszczą albo się uchylają w momentach gdy coś w nie leci :)
    >

    > Miłego.
    >
    > Irek.N.

    Nie trzeba osób starszych. Żebym się w kinie nie uchylił to jak drut bym dostał
    hamburgerem i nie tylko. Co do lecących obiektów. Strzała zasuwa tak szybko że nie
    jesteś w stanie śledzić jak leci inaczej niż miała by Ci się w oko wbić. Jak ją
    widzisz pod nawet niewielkim kątem to znaczy że Cie oszukują. magia kina to się
    nazywa. Nie wierzyłem że można widzieć pocisk wystrzelony z działa. Można. Widziałem.
    Widać go tylko wtedy jak patrzy się po osi lufy. Jak się jest kilka stopni z boku to
    nie widać. Przy szybkim ruchu w niewielkiej odległości od oczu nie możesz tego co się
    porusza widzieć ostro. Oko nie " zdanża".