  • Data: 2013-07-10 14:26:55
    Temat: Re: 4K Ultra Hight Definition TV
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > jakosć zależy od ilości przesłanych informacji. Telewizja puszcza 4Mb/s a FHD idące
    po HDMI z amatorskiej kamery to 24 lub 26Mb/s. Miałem możliwość podłączenia aparatu
    pod projektor w kinie. Obraz był takiej jakości że przeciętny widz ma marną szansę
    stwierdzenia że coś jest nie tak.

    No widzisz, to teraz jeszcze inaczej. Obraz 3D.

    Marzy mi się, że obraz będzie ostry wszędzie, a nie tylko tam, gdzie
    realizator sobie ustawił. W tej chwili raczej unikam 3D, gdyż denerwuje
    mnie realizacja. Wyobraź sobie, że leci "w ciebie" strzała, obraz
    powinien pozwolić Ci ją zobaczyć ostrą do samego końca, a tymczasem
    zazwyczaj strzała się rozmywa, ale dalsze plany pozostają ostre. Oko
    ludzkie (gdyby nadążyło, ale realizacja jest taka, żeby nadążyło)
    skupiło by się na obiekcie stanowiącym zagrożenie i starało utrzymać go
    w ostrości ignorując tło.

    Jakieś to nie takie jeszcze jest, a przecież są obiektywy pozwalające na
    utrzymanie całego planu wystarczająco ostro. Przetwarzanie sygnału też
    powinno dać radę, czyli co... nikomu na tym nie zależy?

    Miłego.
    Irek.N.