  • Data: 2009-04-14 19:18:20
    Temat: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: "Oniet" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na Twoim miejscu bral bym 450'ke.

    Też bym wziął 450-ke. Tylko jaką ? Nie chce takiej "narwanej" ani takiej gdzie
    często trzeba serwisować (upiardliwe i DROGIE !). Słowem: nie chce wyczynowej.

    Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na poligon
    czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250, 2T i 65 KM :)

    > WR 250 jest dobra ale wlasnie na jezdca o mniejszej masie.

    WR 250 R jest idealna, ale nie ma odpowiednika "R" 450 ccm, Jest wersja F, ale
    ona 10 razy częściej odwiedza serwis.

    > Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra.
    >
    > Ale jesli faktycznie nie masz zadnego doswiadczenia w enduro i nie wiesz jak
    > taki silnik oddaje moc to musisz sam zadecydowac.

    Doświadczenia nie mam, ale mogę sobie wyobrazić że "rwie" mocniej. No ale chyba
    jeżdżąc na niższych obrotach mnie to nie zabije ?? A później bym się nauczył
    coraz mocniej otwierać przepustnicę,... Dobrze myślę ?

    Oniet/