  • Data: 2009-04-14 19:48:43
    Temat: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: "Oniet" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć
    > no fajna jest szczegĂłlnie model 2008

    Tzn. że 2009 gorszy ? (bo w 2008 zaczeli "R-ke" dopiero robić).

    > nie koniecznie ale później możesz nie doganiać kolegów na prostej

    Olać doganianie, po asfalcie nie będe prawie wcale jeździł...

    > jeżeli chcesz enduro uprawiać to skłaniałbym się w kierunku 450 ale
    > enduro!!! nie krosówka!!! bo to całkowicie inne motocykle chociaż wiele
    > osób nie dostrzega żadnej różnicy poza lampami. WR i CRF w wersji X dość
    > przewidywalnie oddają moc a przy twojej wadze to z powodzeniem
    > powinieneś dać sobie radę.

    Takiej odpowiedzi potrzebowałem (w dodatku od użytkownika CRF X). Wybiorę chyba
    jednak ENDURO 450 ccm.

    A jak wygląda serwisowanie takiej CRF 450 X ? Często się reguluje zawory,
    wymienia olej, itd. ? Wiem, że w WR 250 F olej wymienia się 10 razy częściej
    niż w WR 250 R (co 500 km w F i co 5000 km w R).

    Oniet.