  • Data: 2010-03-05 13:38:57
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    luxcamera wrote:

    > A amerykańskie "keep smiling" wraz z "jest ci źle - sam jesteś sobie
    > winien" jest takie zdrowe, społecznie poprawne, ludzkie i w ogóle
    > cool, trendi, jazzy, czy jak to się tam teraz mówi.
    >
    > Nikt tu Panowie nie narzeka, tylko sprzeciwia się pewnym kierunkom w
    > rozwoju gospodarki. Jeszcze Was nie dotknęło, mnie jeszcze też nie,
    > ale wielu już odczuwa skupienie zasobów finansowych w rękach garstki
    > ludzi.
    > W dniu, w którym za Waszą pracę - przy Waszym wykształceniu,
    > możliwościach i ograniczeniach - ktoś będzie chciał zapłacić nie
> [...]

    społeczeństwo sie przystosowuje, mamy mneisjzy przyrost naturalny spada
    ilość potencjalnych robotników...

    dodajmy że trzeba sobie raz na zawsze powiedzieć że prole to nie tylko ci od
    łopaty to także ci od komputera.

    w tym nowym społeczeństwie większą wartość bezie miała zdolność do ukąłdania
    instalacji hydraulicznych czy elektrycznych niż głupawe klikanie w komputer
    przy okienku w banku :) Zresztą sprawdź w USA kto tam dobrze zarabia. Ktoś
    kto potrafi naprawić głupia rurę potrafi kasować za wizytę tyle co lekarz
    albo prawnik.

    następuje przewartościowanie. Kiedyś jak ktoś skońćzył studia i mial
    magistra to od ręki miał super zarobki, w ciagu ostatnich kilku lat okazało
    sie że po studiach mozesz byc dla pracodawcy tyle samo wart co facet po
    zawodówce. Płąci sie ludziom którzy posiadaja jakieś specjalne zdolności lub
    takim na których jest zapotrzebowania na rynku.

    Firma nie trzyma na dobrych stawkach facetów od noszenia cegieł ale już
    dobry murarz czy tynkarz jest kimś o kogo sie dba.

    Podobnie ktoś kto potrafi wkelpywać dane do komputera nie jest kimś nie
    zastąpionym, neizastąpiony jest dobry analityk czy sprawny handlowiec.