  • Data: 2010-03-04 07:47:19
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > I jak wszyscy beda mieli swoja klike bedziemy zyc dlugo i szczesliwie.
    >
    > Zaplacisz za chleb 25zl jak piekarz przystapi do kliki?
    > [...]

    Nie - założy własną - która będzie się domagała rozdawnictwa chleba za
    darmo - na zasadzie 'każdemu wedle potrzeb':-)
    Mam wrazenie, ze kiedyś już przymiarki do takich zwyczajów przerabialiśmy...

    A powoływanie się na to, ze 'skoro inni mają własne kliki to i my też
    powinniśmy' przypomina mi argumentację 'skoro inni kradną, to ja też mogę'.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)