  • Data: 2016-09-06 17:59:06
    Temat: Re: 3-5m kabel USB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    >Udało się komuś znaleźć taki działający?
    >Zamówiłem taki 3-metrowy USB-microUSB na aliexpress i dostałem się to
    >czego się
    >spodziewałem za 2$ -- czyli ledwo, ledwo ładuje i raczej nawet
    >podtrzymać nie
    >będzie potrafił. Reszta, jeżeli chodzi o wykonanie, w sumie
    >perfekcyjna :)

    No wiesz - drut miedziany o srednicy 0.3mm ma 0.24 ohm/m.
    Jesli to jest 7 drucikow po 0.1mm, to nawet 0.3 ohm.

    A tych metrow mamy 6.
    to 0.9V spadku napiecia przy pradzie 0.5A - tablet pewnie chcialby
    brac wiecej.

    A grubszy kabel trudno dac do zlacza, ktore ma piny w rozstawie 0.65
    mm.

    No chyba, zeby tak rozszerzyc jeszcze w zlaczu ... i tak sie chyba
    robi:
    http://www.temple-star.com/micro_usb/micro_usb_b_mal
    e_solder_spec.jpg

    Innymi slowy - zrob to sam :-)