  • 1. Data: 2016-09-06 16:33:37
    Temat: 3-5m kabel USB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Udało się komuś znaleźć taki działający?
    Zamówiłem taki 3-metrowy USB-microUSB na aliexpress i dostałem się to czego się
    spodziewałem za 2$ -- czyli ledwo, ledwo ładuje i raczej nawet podtrzymać nie
    będzie potrafił. Reszta, jeżeli chodzi o wykonanie, w sumie perfekcyjna :)

  • 2. Data: 2016-09-06 17:36:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam trzy metrowy zwykly nie mini. Z myszka i projektorem dziala, z palca dane
    ciagnie, wspolpracowal pomyslnie z takim pierdolnikiem z antena do wifi. Ladowanie
    przez niego takie ze w tablecie duzo wolniej baterii ubywa jak sie cos na nim robi.
    Jak sie nic nie robi to laduje ale bardzo cienkim pradem bo jakies doby ladowania
    pokazuje tablet. Uwazam ze w tabletach brak oddzielnego gniazdka do ladowania to
    spora niedogodnosc dla uzytkownika, ale moge sie mylic.

  • 3. Data: 2016-09-06 17:59:06
    Temat: Re: 3-5m kabel USB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
> [...]
    >podtrzymać nie
    >będzie potrafił. Reszta, jeżeli chodzi o wykonanie, w sumie

    No wiesz - drut miedziany o srednicy 0.3mm ma 0.24 ohm/m.
    Jesli to jest 7 drucikow po 0.1mm, to nawet 0.3 ohm.

    A tych metrow mamy 6.
    to 0.9V spadku napiecia przy pradzie 0.5A - tablet pewnie chcialby
    brac wiecej.

    A grubszy kabel trudno dac do zlacza, ktore ma piny w rozstawie 0.65
    mm.

    No chyba, zeby tak rozszerzyc jeszcze w zlaczu ... i tak sie chyba
    robi:
    http://www.temple-star.com/micro_usb/micro_usb_b_mal
    e_solder_spec.jpg

    Innymi slowy - zrob to sam :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-09-06 18:58:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-06 16:33, r...@k...pl wrote:
    > Udało się komuś znaleźć taki działający?

    Tak, ale nie na ali. Poszukaj na allegro kabli oznaczonych "samsung",
    "htc", "ericsson". Za taki kabel dasz 10-30zł i będziesz zadowolony. Jak
    go weźmiesz do reki to od razu widac różnicę. Co prawda 5m nie widziałem
    ale 3m jak najbardziej.

    Wcześniej znalazlem na allegro kable HTC z kątowa wtyczką które są
    absolutnie najlepsze jakie mam. Niestety już ich nie widzę, sprzedawca
    zamknął konto i się nie odzywa. Miały 2.5m i karteczkę z napisem HTC.
    Jedyne na których R-PI ruszyło przy takiej odległości.

    Są tez kable ze "wzmacniaczem". Niestety o ile mi wiadomo dotyczy to
    lini danych usb a nie zasilania :/

  • 5. Data: 2016-09-06 19:35:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    > to czego się spodziewałem za 2$ -- czyli ledwo, ledwo ładuje i
    > raczej nawet podtrzymać nie będzie potrafił. Reszta, jeżeli chodzi

    Zrób sobie ze skrętki komputerowej. Po dwie żyły na zasilania.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 6. Data: 2016-09-07 09:33:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Sep 2016 18:58:22 +0200, w <nqmsk8$n23$1@node2.news.atman.pl>, Sebastian
    Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > "htc", "ericsson". Za taki kabel dasz 10-30zł i będziesz zadowolony. Jak
    > go weźmiesz do reki to od razu widac różnicę. Co prawda 5m nie widziałem

    Nie ma, same g**** z ali, żadnych oryginalnych markowego producenta nie ma.

    W najlepszym przypadku można znaleźć coś takiego:
    http://allegro.pl/kabel-usb-usb-micro-3-0-note-3-gal
    axy-s5-3m-i5072533829.html
    http://allegro.pl/ce-markowy-kabel-micro-usb2-0-mctv
    -746-3m-sony-htc-i5995797026.html
    http://allegro.pl/kabel-micro-usb-high-speed-3m-sony
    -samsung-lg-wawa-i6415283762.html
    http://allegro.pl/kabel-micro-usb-katowy-sony-samsun
    g-lg-inne-1-8m-i6463802256.html

  • 7. Data: 2016-09-07 12:36:41
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Proponuję zwykłą przedłużkę 5m HAMA. HAMA ma bardzo solidne przekroje
    przewodów, a nie jakieś żyły przewodopodobne.
    Chodzi o ten model:
    http://www.empik.com/przedluzacz-usb-hama-a-a-5m-ham
    a,p1100863052,elektronika-p
    Jest on do nabycia w Saturnie, w Media Markt.
    A na końcu wpiąć już sobie byle jaką 10cm USB-microUSB.
    Ta przedłużka 5m działa bez zająknięcia jako przedłużka do modemu-gwizdka
    USB LTE - więc te 0,5A prąd na pewno tam sobie płynie.
    Gwizdek wisi na klamce okna a od niego przyłącz do blaszaka 5m.
    Wszystko śmiga bez zastrzeżeń. Na przewodach chińczykopodobnycn o długości
    1,5m to nawet drukarka nie chciała zagadać. Niby się widziały (drukara miała
    swoje niezależne zasilanie więc USB miało tylko dane pchać) ale drukować za
    pierona nie chciała, po wymianie na gruby HAMA jak ręką odjął.

  • 8. Data: 2016-09-07 22:40:23
    Od: gizmacz <g...@g...pl>

> [...]
    > zamknął konto i się nie odzywa. Miały 2.5m i karteczkę z napisem HTC.
    > Jedyne na których R-PI ruszyło przy takiej odległości.

    Zasilam RPI kablem 6m, 2x0,5mm2. Dwie takie żyły daje się spokojnie do
    wtyczki micro USB przylutować.

    g.