eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8, rozrzad - finałRe: -27,8, rozrzad - fina?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: mleko <m...@m...ml>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8, rozrzad - fina?
    Date: Thu, 18 Feb 2010 17:15:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <hljp32$4tu$1@news.onet.pl>
    References: <hljc2u$ah8$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljclq$1ne$1@news.onet.pl>
    <hljctk$anj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljer2$8qe$1@news.onet.pl>
    <hljhkg$ipr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hljhgm$gmh$1@news.onet.pl>
    <hljjsb$k4t$3@nemesis.news.neostrada.pl> <hljk3r$nku$1@news.onet.pl>
    <hljkpf$pf9$1@news.onet.pl> <hljmin$u39$1@news.onet.pl>
    <hljmv5$v3l$1@news.onet.pl> <hljnnl$vv$1@news.onet.pl>
    <hljo99$2lo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-156.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266509730 5054 91.150.222.156 (18 Feb 2010 16:15:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 16:15:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hljo99$2lo$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100218-0, 2010-02-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256879
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-18 17:01, peter wrote:
    >> NIe, ale jesli jest niewystarczajace, nalezy skladac reklamacje, pisac
    >> pozwy etc.
    >
    > a kto mowi ze w nowym silniku jest niewystarczajace? zakladam ze
    > najnizsze cisnienie w calej magistrali jest wystarczajace aby dobrze
    > smarowac silnik. wyzsze na samym poczatku nie zaszkodzi, choc sa i tacy
    > co twierdza ze za wysokie cisnienie zrywa film olejowy (uwazam ze to
    > niemozliwe ale moze sie myle)



    No ty mowisz. Obecnie producenta nie interesuje co bedzie dzialo sie w
    silniku po przebiego 200-300kkm (jak wiekszoasc uzywanych aut z Zachodu)
    Gwarancja sie skonczyla, wiec conajwyzej moze ci sprzedac czesci do
    pascia za gruba kase, a najlepiej jak kupisz nowe auto. Uwalona
    krzywka? Kogo to interesuje, tym bardziej po gwarancji.
    Internetowi teoretycy/hobbisci moga sobie tworzyc swoje teorie, a
    producent wprowadza kolejny model i skupia sie na jego sprzedazy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: