  • Data: 2010-02-18 17:35:01
    Temat: Re: -27,8, rozrzad - fina?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    mleko pisze:

    > Czyli jaka konkluzja? Nie wiadomo czy czujnik byl ok,

    Wiadomo ze czujnik byl OK, byl mierzony jak silnik sie zaczal rypac.

    > nie wiadomo czy
    > wada konstrukcyjna

    No jesli samochod jechal, nie pokazywal ze go boli a jednoczesnie sie
    zajezdzil to mozna to teoretycznie mowic ze to wada.
    Choc w praktyce wiadomo ze tak sie nie jezdzi, nawet probowalem cos
    tlumaczyc ale wytlumaczyl ktos cos kiedys kobiecie z techniki ?
    ;-)

    > nie wiadomo co spowodowalo wytarcie walka

    A co moglo spowodowac wytarcie walka drogi Holmesie ?
    Wada obrobki krzywek albo brak smarowania. Skoro reszta krzywek
    wytrzymala (a walek sie robi "na raz") to pozostaje smarowanie.

    > Wiadomo,
    > ze byl jeden silnik w pewnym aucie

    Wg zeznan mechanika bylo tych silnikow sporo z tym problemem i rowniez
    wg niego magistrale pionowe nie sa rownie drozne.

    Uklady smarowania nie sa specjalnie projektowane pod idealnie rowne
    cisnienie w kazdej odnodze, zaklada sie ze i tak pompa podaje tyle ze w
    kazdym miejscu wystarczy i ze warunki pracy ogolnie rzecz biorac beda
    przecietne. Gorzej jak nie sa.

    > Zatem auto chujowe

    Ano bylo. Zostalo zastapione przez 2,5 litrowe V6 i teraz to mnie to
    malo obchodzi na ktorym biegu zona jezdzi, bo silnik z dowolnego biegu
    ciagnie jak tur.

    KJ