  • Data: 2010-02-18 18:39:51
    Temat: Re: -27,8, rozrzad - finał
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Agent pisze:

    > Jak nie wiadomo co było przyczyną to źle bo jeśli usunąłeś skutek a nie
    > przyczynę to wiesz co może byc za jakiś czas, np w przyszłą zimę?

    Tam się w ogóle potrafią zagadkowe rzeczy dziać.

    Jak rok temu przestawił mi się rozrząd (i to do przodu), to zwaliłem to
    na jakąś dziwną magię.
    Ale jak to samo stało się rok później (żeby było śmieszniej również
    13.02), to już zwątpiłem. W między czasie wymieniłem pasek i napinacz.

    Napinacz mam mechaniczny (fakt że za drugim razem naciąg paska był
    trochę za słaby, ale pasek jeszcze był napięty).
    No i największa zagadka - w jaki sposób rozrząd może się przestawić w
    przód (w tył to bym jeszcze zrozumiał)?

    Silnik owszem kręcony wysoko, często przy takich 6000rpm następuje nagła
    blokada kół i silnika po to żeby za moment znowu nagle rozpędzić się do
    wysokich obrotów, no ale mimo wszystko sprawa dość dziwna.