-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
e!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
Date: Wed, 27 Jan 2010 00:18:36 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <1...@o...org.pl>
References: <hjm3km$f3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<hjmep9$s22$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hjmh2m$idu$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hjmhp6$qnq$1@news.mm.pl>
<hjmibm$iq6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<hjmigo$73d$3@news.man.bydgoszcz.pl>
<hjmj6l$ivq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<hjmkbv$7fl$3@news.man.bydgoszcz.pl>
<hjmn37$jtc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hjmong$520$2@news.onet.pl>
<hjn15h$mdm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264550689 25770 195.150.76.184 (27 Jan 2010 00:04:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 00:04:49 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250386
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 26 Jan 2010 16:22:28 +0100, Michał Gut napisał(a):
> ano hydrauliczny - ale przeciez zawsze przy uruchamianiu silnika na poczatku
> nie ma smarowania i cisnienie sie pojawia po chwili dopiero - przeciez by
> sie sypalo tak non stop
Ale to jest przy samym uruchamianiu, kiedy obroty są malutkie. A jak Ty
przegazowałes motor i luźny łańcuch zaczął przewijać się po zębatkach, to
nic dziwnego, że skoczył.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.10 01:19 Adam Płaszczyca
- 27.01.10 01:22 Adam Płaszczyca
- 27.01.10 01:24 Adam Płaszczyca
- 27.01.10 01:35 J.F.
- 27.01.10 01:52 Adam Płaszczyca
- 27.01.10 15:56 Andrzej Kaźmierczak
- 27.01.10 15:24 Czarek Daniluk
- 27.01.10 06:27 Karolek
- 27.01.10 08:14 Czarek Daniluk
- 27.01.10 07:32 Michał Gut
- 27.01.10 09:21 Karolek
- 27.01.10 09:41 Przemek
- 27.01.10 10:01 Marcin Stankiewicz
- 27.01.10 09:58 Karolek
- 27.01.10 09:57 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A