-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Date: Sun, 15 Jan 2012 23:12:13 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 20
Message-ID: <jevj17$jcj$1@mx1.internetia.pl>
References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl> <jenats$4kj$2@inews.gazeta.pl>
<4f0f3a6b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<jenlsq$h68$1@inews.gazeta.pl> <4255976277$20120113004543@squadack.com>
<jese0e$2dq$1@inews.gazeta.pl> <7072519094$20120114224622@squadack.com>
<jests1$4vk$1@mx1.internetia.pl> <jeu3n0$ekj$1@mx1.internetia.pl>
<jeu873$9pd$2@mx1.internetia.pl> <jevf6b$utc$1@mx1.internetia.pl>
<jevg38$4m4$1@mx1.internetia.pl> <6133445911$20120115225013@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 178-36-148-146.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1326665575 19859 178.36.148.146 (15 Jan 2012 22:12:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Jan 2012 22:12:55 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <6133445911$20120115225013@squadack.com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426883
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15-01-2012 22:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
> 3l/100km mniej jest niemożliwe przy dowolnym, takim samym dla obu
> pojazdów stylu jazdy i takim samym obciążeniu samochodów.
Jest jak najbardziej możliwe. Nie musisz brać tego tak ambicjonalnie,
przecież nie pracowałeś raczej w fabryce Daewoo.
Podałeś średnią wieloletnią na poziomie 9,3l/100km - to by się +-
zgadzało:
http://www.autocentrum.pl/spalanie/daewoo/lanos/siln
ik-benzynowy-1.6-i-16v-106km-1997-2004/
8,9l/100km.
Natomiast raporty spalania omawianego mitsubishi tylko potwierdzają to
co mówiłem:
http://www.autocentrum.pl/spalanie/mitsubishi/lancer
/vi/silnik-benzynowy-1.6-16v-113km-1992-1996/
7,6l/100km
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.12 23:31 to
- 15.01.12 23:44 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 00:00 J.F.
- 16.01.12 00:00 to
- 16.01.12 00:23 DoQ
- 16.01.12 00:37 DoQ
- 16.01.12 00:47 DoQ
- 16.01.12 00:57 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 01:11 DoQ
- 16.01.12 13:18 to
- 16.01.12 13:41 AZ
- 16.01.12 13:44 AZ
- 16.01.12 14:05 DoQ
- 16.01.12 14:07 DoQ
- 16.01.12 21:56 V-Tec
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=