  • Data: 2012-01-15 10:56:19
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba tylko w KRK się tak jeździ.

    typowe światła:
    "yyyy zielone, co już ?"
    "gdzie sprzęgło ? aaaa tutaj"
    "ok no to jedynka, i powoli puszczamy"

    no ale efekt jest taki że na typowych światłach
    2.5k rpm to wystarcza żeby być pierwszym.

    > No to się zdecyduj - 2.5 czy 7?

    nie, takie coś to tylko wtedy kiedy obok stoi BMW 745
    i wyje silnikiem i podjeżdża po 15cm. albo Jeep V8

    > Ale mowa o 1000-2200 czyli przyspieszaniu - jaki jest sens
    > przyśpieszania samochodem z silnikiem benzynowym przy takich obrotach?

    tak komputer skrzyni dobiera jak naciśniesz pedał gazu w 20%
    nie wiem na ile do setki to się przekłada ? 18s ?
    ciśnięcie do dechy oznacza przejazd 180km/h przez następne skrzyżowanie