eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody25% więcej koni na LPG niz PBRe: 25% więcej koni na LPG niz PB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl>
    <m5ng1rk1gsxi$.1g8qkrmkqext4$.dlg@40tude.net>
    <jenpgh$1um$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Fri, 13 Jan 2012 00:23:30 +0100
    Message-ID: <teeppul0qu4f.1nnhsmjcbc6ui$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.162.19
    X-Trace: 1326410611 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.25.162.19:5767
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426263
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 13 Jan 2012 00:14:22 +0100, Jacek wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:m5ng1rk1gsxi$.1g8qkrmkqext4$.dlg@40tude.net...
    >>
    >> Poprawnie ustawione LPG to brak spadku mocy, o jej wzroście za pomocą
    >> dawkowania paliwa nie ma mowy.
    >
    > teoretycznie jest to możliwe w V-gen
    > http://instalacje-gazowe-do-aut.pl/generacje-instala
    cji-lpg/v-generacja-sekwencyjny-wtrysk-gazu-w-fazie-
    cieklej/
    > jeśłi rozprężenie odbywa sie w komorze cylindra lub jej bezpośredniej
    > bliskości, to zachodzi tam reakcja endotermiczna, jak w klasycznym
    > parowniku.

    Trzeba by policzyć dokładnie, bo może się okazać że różnica jest ja którymś
    tam miejscu po przecinku.
    Paliwa jest jednak kilkanaście razy mniej niż powietrza, mało czasu, a
    znaczna część reakcji odbywa się już zapewne po zamknięciu zaworów
    dolotowych.

    Jeszcze taka rzecz, że samochody z bezpośrednim wtryskiem, przy pełbym
    bucie powinny się przełączać na benzynę w celu ochrony wtryskiwaczy
    benzynowych które po odłączeniu pozbawione są chłodzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: