eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 224609394
    Date: Sat, 16 Nov 2013 16:18:42 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <l68he1$f2n$4@news.supermedia.pl>
    References: <l67e8d$76o$2@node2.news.atman.pl> <l67hdq$s3c$1@news.supermedia.pl>
    <l67ins$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67ui9$k2d$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.230.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.supermedia.pl 1384630529 15447 212.180.230.50 (16 Nov 2013 19:35:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Nov 2013 19:35:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237425
    [ ukryj nagłówki ]

    Ciekawi mnie, czy istnieje taka funkcjonalność jakichś aparatów telefonicznych jedno-
    lub więcej liniowych (a może central):
    Ktoś do nas dzwoni, widzimy jego CID i dopiero wtedy postanawiamy, żeby to
    przychodzące połączenie (bez odbierania połączenia)
    przekierować na inny numer zewnętrzny i to tak, żeby na numerze, na który
    przekierowujemy pojawiło się oryginalne CID dzwoniącego do
    nas ?
    Nie jest to takie proste, bo zdaje się CID jest wysyłany tylko raz, pomiędzy
    pierwszym a drugim sygnałem dzwonienia ?
    Co samo w sobie bywa problemem, bo istnieją faksy odbierające w automacie
    niezwłocznie, już po pierwszym dzwonku, zanim jeszcze
    przyleci CID, co utrudnia rejestrację połączeń przychodzących/


    A w przypadku jak Twój po prostu przekierowywałem na faks (wewnętrzny) (a co, niech
    sobie posłucha bździii dziii) ;)) po czym niemal
    natychmiastowo pojawiał się po stronie dzwoniącego sygnał zajętości linii (słyszalny
    z głośnika faksu).


    -----
    > Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii, ale w tym
    konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się
    > rozłączają, raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: