eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: 224609394
    References: <l67e8d$76o$2@node2.news.atman.pl> <l67hdq$s3c$1@news.supermedia.pl>
    <l67ins$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67ui9$k2d$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 16 Nov 2013 15:52:27 GMT
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1384617147 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2284 77.253.217.116:36575
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237418
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    >>> Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
    >>> jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13
    >>> i tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
    >>> usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda
    >>> i nie wie, że jej nie słychać.
    >>
    >> Jak się dzwoni do kogoś na telefon stacjonarny, to zwykle trzeba chwilę
    >> poczekać nim dojdzie do aparatu i odbierze. A często nie odbiera wcale.
    >> Więc oprogramowanie używane przez telemarketera może inicjować w tym
    >> samym czasie więcej połączeń, niż jest czynnych stanowisk. W ten sposób
    >> oszczędza cipogodziny, które nie są marnowane na wysłuchiwanie sygnału
    >> dzwonienia. W tym przypadku mogła wystąpić nadpodaż, czyli więcej osób
    >> odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
    >> stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.
    >
    > Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii,
    > ale w tym konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się rozłączają,
    > raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.

    Widać coś im technika siada. W Internecie piszą, że to firma Eco-Vital,
    ta od garnków po kilkanaście tysięcy złotych.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: