  • Data: 2012-05-18 22:04:42
    Temat: Re: 2024
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-18 19:05, J.F pisze:
> [...]

    No jakos im bardziej energooszczedne urzadzenia mam w domu i wiecej
    oszczedzam, to place coraz wiecej, wiec z tymi oszczednosciami
    finansowymi to bajka dla grzecznych dzieci.

    > No ba, tam obok info ze URE zaaprobowal podwyzki :-)
    > Za te superliczniki tez ktos bedzie musial zaplacic :-)
    >
    > Ale ... ropy starczy na krotko. Wegla na dluzej, ale przeciez tez sie
    > powoli konczy. Uranu tez mamy ograniczone zloza.

    Czy aby na pewno? Czy te badania sa wiarygodne, czy moze gdzies po
    cichutku dofinansowane przez koncerny energetyczne, zeby wywolac w
    konsumentach pewne dzialanie? W sumie modelowy przyklad marketingowy -
    wywolac poczucie zagrozenia i dac klientowi na to remedium, wmawiajac,
    ze to jest dla niego najlepsze i dbamy o jego dobro :)

    > Rozsadne oszczedzanie popieram.

    Ja rowniez - nie dawac nikomu moich pieniedzy - sam je najlepiej
    spozytkuje ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)