  • Data: 2012-05-25 01:21:49
    Temat: Re: 2024
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jerry1111 napisał:

    > Bo ja wiem? OIDP to Polska w 'szczycie' zimowym potrzebuje 60-70*10^6 m3
    > gazu, a z krajowych zrodel dostanie sie mniej niz 10.
    > Magazyny sa duze, to mozna by buforowac, ale to rezerwy strategiczne a
    > nie do 'peak shaving' (przynajmniej ja to tak rozumiem).

    A w letnim dołku ile potrzeba? Wydaje mi się, że z tych kilkudziesięciu
    milionów sporą część bierze przemysł. Ale też nie wiem, nie mam dokładnych
    i aktualnych danych. Coś tylko pamiętam, że kidyś krajowego było koło 30%.

    > Po ch**? Niech sie w koncu elektrownie atomowe zaczna budowac i bedzie
    > spokoj. Weglowe z dobrym spalaniem tez nie sa takie glupie.

    To trzeba pytać tych ch**, co planują tak zrobić.

    > Jak policze ilosc schodow to duzo szczebli by bylo... Wiesz, ktos ten
    > gaz musial sprawdzac (analizy), to i dyskusje byly.

    Bezdyskusyjne chyba tylko to, że azotu nigdy nie jest za mało
    (w wydobywanym gazie).

    --
    Jarek