-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "maverik" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
Date: Tue, 24 Sep 2013 14:34:49 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18645
Lines: 36
Message-ID: <524187b7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.147.125
X-Trace: 1380026295 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 79.191.147.125:26107
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663081
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Dwusuwy:
> 1. Większe jednostkowe zużycie paliwa, zwł. w warunkach nieustalonych
podobne bądź minimalne większe, załóż jednak że w 2T masz teoretycznie 2
razy wiekszą moc z tej samej pojemności
> 2. Mniejsza jest czystość spalin
niestety
> 3. Większe zużycie oleju silnikowego
2 T nie ma oleju silnikowego
> 4. Większy hałas (trudniejszy do wyeliminowania)
biorąc np MZ która miała swoje osiągi głównie dzięki wydechowi nie wiem o
czym piszesz, Rowenta 2000W chodzi głośniej
> 5. Prostota rozrządu tłokowego daje symetrię w rozrządzie, co nie jest
> optymalne, a przepustnica obrotowa (jak w silniku P63 w Trabancie)
> zwiększa hałas
system YPVS Yamahy, RD 350, najprecyzyjniej chodzący silnik jaki miałem, a
miałem 20 motocykli
> 6. Nierównomierne obroty przy małych obciążeniach.
bo? jak wyżej, silnikiem 2 T też da sie sterować
pozdr.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=