eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczneRe: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for
    -mail
    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
    Date: Mon, 09 Sep 2013 15:57:10 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 12
    Message-ID: <l0kk3j$84p$1@speranza.aioe.org>
    References: <522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: u6b9si74pdyIwDSh3y/ZfQ.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662927
    [ ukryj nagłówki ]

    p47 napisał(a):
    > Jaka jest przyczyna, że zdecydowana większość produkowanych obecnie
    > najmniejszych silników do jednośladów (tj. takie o poj.ok 50ccm) to
    > 4-suwy, mimo, ze 2-takty konstrukcyjnie są prostsze, osiągi maja lepsze,
    > w wykonaniu powinny być tańsze a ich być może nieco większe koszty
    > eksploatacji (choć niekoniecznie,- bo odpada konieczność regulacji
    > zaworów) MZ to nie argument?

    Normy emisji spalin, a dokladniej ich czystosci - 2T maja zdecydowanie
    gorsze spaliny.
    --
    zbigi i stopka zastepcza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: