eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczneRe: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
  • Data: 2013-09-10 01:41:02
    Temat: Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-09-09 15:57, zbigi pisze:
    > p47 napisał(a):
    >> Jaka jest przyczyna, że zdecydowana większość produkowanych obecnie
    >> najmniejszych silników do jednośladów (tj. takie o poj.ok 50ccm) to
    >> 4-suwy, mimo, ze 2-takty konstrukcyjnie są prostsze, osiągi maja
    >> lepsze, w wykonaniu powinny być tańsze a ich być może nieco większe
    >> koszty eksploatacji (choć niekoniecznie,- bo odpada konieczność
    >> regulacji zaworów) MZ to nie argument?
    >
    > Normy emisji spalin, a dokladniej ich czystosci - 2T maja zdecydowanie
    > gorsze spaliny.

    Myślałem o tym, ale przecież, choć w mniejszości, to jednak 2-takty są
    wciąż produkowane, a więc nie ma zakazu. Czy zatem uważasz, że
    producenci, np chińscy, mają aż tak wielką świadomość ekologiczną, że
    dobrowolnie sami z siebie zdecydowali się produkować sprzęt drożej,
    bardziej skomplikowany i o gorszych osiągach, byle tylko spaliny były
    mniej szkodliwe?! - przypominając sobie atmosferę w Pekinie (szczególnie
    w takie wilgotniejsze poranki, a takich tam większość) to trudno mi w to
    uwierzyć..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: