eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić? › Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <c...@g...com>
    Date: Mon, 21 Mar 2016 00:24:13 +0100
    Message-ID: <1x5iy7wxlpvak.1mksprbk8h8p4$.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1458516254 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 89.77.179.152:5945
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578767
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 20 Mar 2016 04:55:58 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > umówmy się że na traktorach się trochę znam ale auto to dla mnie czarna skrzynka
    > Jeszcze jedno pytanie.
    > kiedyś przy okazji jako osoba towarzsząca byłem odwieź Renaulta ciężarówkę.
    > I serwisant pokazał po podpięciu wszystko co kierowca robił z tym samochodem;
    > prędkości
    > spalanie
    > obroty i co tam jeszcze było możliwe.
    > Czyli jak kierowca traktował ten samochód.

    W samochodach osobowych logowanie widziałem tylko jako coś do włączenia
    interfejsem diagnostycznym i miało ograniczony czas działania.
    Czyli po podpięciu ot tak samochodu nie ma nic - dopiero można to włączyć i
    godzinę pojeździć.

    Może to co widziałeś to były zamrożone ramki przy okazji występowania
    błędów? Bo tu już trochę powszechniejsza funkcja.
    Czyli jak gdzieś wystąpił jakiś problem generujący błąd, to komputer
    zapamiętuje taką ramkę w której jest zestaw podstawowych informacji o
    parametrach pracy przy których błąd wystąpił.

    Do tego można liczyć na trochę statystyk - ile kilometrów, ile obrotów, w
    automacie widziałem ilość zmian biegów i czas jazdy na którym (to akurat
    ciekawy parametr), ilość cykli rozruchu (czyli wiadomo czy na krótkich
    trasach jeżdżone) itp. itd.

    Ale tu uwaga - wszystko dokładnie się kasuje po podłączeniu EL327 i
    wykasowaniu błędów (czasami też po odpięciu akumulatora).

    > Osobówki też tak mają.
    > I ile taka przyjemność kosztuje.
    > Bo chyba tylko w ASO będzie można mieć wgląd
    > do całej elektronicznej historii auta.

    Każdy kto ma interfejs który potrafi gadać z tą marką.
    Ale jak liczysz że poznasz w ten sposób prawdziwą historię samochodu, to
    raczej marne szanse.
    Najwyżej od ostatniego przeglądu i to też takie tylko tak sobie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: