-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<c...@g...com>
Date: Mon, 21 Mar 2016 00:24:13 +0100
Message-ID: <1x5iy7wxlpvak.1mksprbk8h8p4$.dlg@40tude.net>
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1458516254 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 89.77.179.152:5945
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578767
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 20 Mar 2016 04:55:58 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> umówmy się że na traktorach się trochę znam ale auto to dla mnie czarna skrzynka
> Jeszcze jedno pytanie.
> kiedyś przy okazji jako osoba towarzsząca byłem odwieź Renaulta ciężarówkę.
> I serwisant pokazał po podpięciu wszystko co kierowca robił z tym samochodem;
> prędkości
> spalanie
> obroty i co tam jeszcze było możliwe.
> Czyli jak kierowca traktował ten samochód.
W samochodach osobowych logowanie widziałem tylko jako coś do włączenia
interfejsem diagnostycznym i miało ograniczony czas działania.
Czyli po podpięciu ot tak samochodu nie ma nic - dopiero można to włączyć i
godzinę pojeździć.
Może to co widziałeś to były zamrożone ramki przy okazji występowania
błędów? Bo tu już trochę powszechniejsza funkcja.
Czyli jak gdzieś wystąpił jakiś problem generujący błąd, to komputer
zapamiętuje taką ramkę w której jest zestaw podstawowych informacji o
parametrach pracy przy których błąd wystąpił.
Do tego można liczyć na trochę statystyk - ile kilometrów, ile obrotów, w
automacie widziałem ilość zmian biegów i czas jazdy na którym (to akurat
ciekawy parametr), ilość cykli rozruchu (czyli wiadomo czy na krótkich
trasach jeżdżone) itp. itd.
Ale tu uwaga - wszystko dokładnie się kasuje po podłączeniu EL327 i
wykasowaniu błędów (czasami też po odpięciu akumulatora).
> Osobówki też tak mają.
> I ile taka przyjemność kosztuje.
> Bo chyba tylko w ASO będzie można mieć wgląd
> do całej elektronicznej historii auta.
Każdy kto ma interfejs który potrafi gadać z tą marką.
Ale jak liczysz że poznasz w ten sposób prawdziwą historię samochodu, to
raczej marne szanse.
Najwyżej od ostatniego przeglądu i to też takie tylko tak sobie.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.16 00:37 Tomasz Pyra
- 21.03.16 08:43 Mirek Ptak
- 21.03.16 08:59 Bolko
- 21.03.16 09:04 Bolko
- 21.03.16 14:24 ToMasz
- 21.03.16 17:11 Cavallino
- 21.03.16 18:36 J.F.
- 21.03.16 18:40 J.F.
- 21.03.16 20:08 ZIWK
- 21.03.16 20:14 j...@i...pl
- 21.03.16 23:30 Iguan_007
- 22.03.16 01:08 ZIWK
- 22.03.16 07:35 Mirek Ptak
- 22.03.16 18:06 Bolko
- 22.03.16 19:11 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=