  • Data: 2016-03-22 18:06:54
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie, ale z racji że nowy model wchodzi dopiero późną jesienią
    > tym razem zdecydowałem się na nową Astrę kombi z 1.6 BiTurbo :)

    W sobote siedziełem w Astrze 4 combi 2
    Dzisiaj siedziełem w Insigni.

    Oba samochody mi się podobają. Oba 2,0 CDTi oba nieżle wyposażone.
    I oba chętnie bym kupił.
    Ale...

    Mam 190 cm i w astrze masakra MAŁO miejsca.
    Moja Cordoba 99 r. mam więcej miejsca w środku.

    Insignia już lepiej więcej miejsca.
    Ale NIC nie widać zwłaszcza do tyłu.
    Teoretycznie są czujniki ale one nie widzą słupków.
    Jak się tym jeździ jak musisz zaparkować przed marketem?