  • Data: 2016-03-21 08:59:14
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że nie ma już takich samochodów.
    >
    > Eksploatacja (klocki, filtry, rozrząd itp.) jest przewidywalna i raczej nie
    > tu też jakiś wielkich różnic między autami podobnej klasy.

    Źle zadałem pytanie.
    Już napisałem wcześniej nawet traktor C-330 rocznik 1979
    bez turbo, DPF, dwumasy, ERG i innych mniej lub bardziej wyszukanych
    dodatków się psuje.
    Ostatnio podnośnik hydrauliczny. Nie działał kiedy był najbardziej potrzebny.
    Ale jak pojechałem do mechanika to już działa - sam się naprawił :)

    > Natomiast różne dziwne awarie to loteria - nawet w prostych sprawach ludzie

    Właśnie tego najbardziej się boje.
    Że kupie auto a póżniej się okaże że nawet serwisowany w ASO z orginalnymi częściami
    nadal nie będzie chodził jak trzeba.

    Teraz mam cordobe 1,4 8v rocznik 99.
    Niby proste auto ale
    dopiero trzeci mechanik zrobił silnik tak
    że od dwóch lat mam spokój z tą cześcią auta :)

    Szukam prostego auta.
    Które jak mechanik zobaczy to od razu będzie wiedział co mu jest
    a na części są w sklepie za rogiem.
    I tak żeby miało max 5 lat teraz
    Golf ze względu na ostatni warunek nie wchodzi w gre :)