  • Data: 2016-03-22 07:35:18
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-21 o 09:04, Bolko pisze:

    > A możesz coś napisać o kosztach serwisowania.

    No nie bardzo - faktury za naprawę w życiu nie widziałem (to służbowy).
    Z drugiej strony w serwisie to bywałem w zasadzie tylko na przeglądy i
    wymiany klocków/tarcz co wynika ze stylu jazdy i masy auta ;)
    Nieplanowane wizyty z powodu usterki (żadna krytyczna) to zwariowany
    wskaźnik poziomu paliwa - kwestia izolacji wiązki (na gwarancji);
    wymiana przegubów zewnętrznych - to też styl jazdy :) i wspomniana
    obudowa zaworu EGR.

    > Bo Budyń coś wyżej pisał że uszczelki trzeba wymieniać co dwie zmiany oleju.

    Nic o tym nie wiem - oleju nie dolewam między przeglądami.

    > Kupiłbyś to auto jeszcze raz?

    Zdecydowanie, ale z racji że nowy model wchodzi dopiero późną jesienią
    tym razem zdecydowałem się na nową Astrę kombi z 1.6 BiTurbo :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om